Vásárlás menete

A kiválasztott termék fényképére vagy jobb felső részén megjelenő “gyors nézet” gombjára kattintva megtekinthető a részletesebb tájékoztatója. A megvásárolni a kívánt terméket a „Kosárba rakom” gomb megnyomásával helyezhetjük a kosárba. A “Kosár megtekintése” gombra kattintva megjelenik a kosárba helyezett termékek listája, valamint a számla végösszege. Itt ellenőrizhető a rendelt tételek helyessége, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyek igény szerint módosíthatóak. A megjelenő árak az áfát tartalmazzák. Amennyiben rendelkezünk érvényes kupon kóddal, itt adhatjuk meg a kedvezmény igénybevételéhez.

Megrendelés

A rendelés véglegesítését a Pénztár oldalon tehetjük meg, a következő lépésben a  szállítási módot (személyes átvétel vagy ingyenes szállítás), valamint fizetési módot (fizetés átvételkor vagy banki átutalás) kell kiválasztani. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a hiánytalanul kitöltött személyes adatok megadása után a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés elküldése” gombra. A megrendelésről automatikus email visszaigazolást küld rendszerünk, a feldolgozást követően pedig munkatársunk jelentkezik az átvétel részleteiről.

Garancia

Az általunk forgalmazott termékekhez cégünk saját maga vállal garanciát. Így az esetleges hibás terméket cégünkhöz kell visszajuttatni.

Jótállási igény az alábbiak együttes bemutatásával érvényesíthető:

–    A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
–    A  számla egy példánya
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!

A garanciális problémával cégünknek visszaküldött terméket továbbítjuk a beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb  idő is lehet.

A csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. leesés következtében összetört, beázott, megkarcolódott, ráléptek, stb.) cégünk nem vállal garanciát. A visszajuttatás költségeit a vásárló állja. Harmadik fél által javított vagy szakszerűtlen kezelésből garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Adatvédelem

A(z) Tőzsér Optika (továbbiakban: Adatkezelő) online értékesítési tevékenységével kapcsolatban kezeli a regisztrált felhasználók személyes adatait, kizárólag a megrendelések teljesítésének céljából, és a teljesítéssel kapcsolatos kötelezettsége (számlázás) teljesítése érdekében. Csak olyan személyes adatot kezel, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, és a cél elérésére alkalmas. A személyes adatokat csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig kezeli.

Az Adatkezelő minden elvárható módon védi a regisztrált felhasználóknak a webáruházban kezelt személyes adatait.

Az adatkezelő címe: 3000 Hatvan, Erzsébet tér 3.
Az adatkezelő elérhetősége: 06-70-600-2809, szemguveg@tozseroptika.hu

Az adatkezelés jogalapja: 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról 5. § (1) bekezdés a) Az érintett hozzájárulása.

Hozzájárulás az adatkezeléshez: A felasználó regisztrációnál kifejezetten hozzájárulását adja az általa önkéntesen megadott személyes adatainak kezeléséhez.

Az érintettek köre: regisztrált felhasználók és regisztráció nélkül vásárlók

A kezelt adatok köre: a regisztrált felhasználók által a megrendelés és / vagy regisztráció során megadott a rendelés teljesítéséhez szükséges adatok: Név, Elérhetőség (telefon, email), Szállítási cím, Számlázási cím

Az adatgyűjtés célja: a megrendelések teljesítése és számlázás.

Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye:
– A Tőzsér Optika munkatársai.

Ha korábban megrendelést küldött el, akkor a megrendeléshez az elküldés pillanatában érvényes adatok lettek csatolva. A megrendeléshez kapcsolt személyes adatairól tájékoztatást, ezek módosítását vagy törlését az adatkezelőnél személyesen, telefonon vagy e-mailben kezdeményezheti.

Az adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 10 napon belül, közérthető formában, a regisztrált felhasználó erre irányuló kérelmére írásban megadja a tájékoztatást. Ha a regisztrált felhasználó kérelmét jogosnak találja, akkor haladéktalanul intézkedik a személyes adatainak helyesbítése vagy törlése érdekében.

Ha a regisztrált felhasználó nem elégedett az adatkezelő válaszával, akkor személyes adatai védelméhez való jogát polgári bíróság előtt érvényesítheti, továbbá a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz ( www.naih.hu/kapcsolat.html ) fordulhat.